2021 u Knjigama

34 hiljade stranica, 95 naslova i 55 osvrta kasnije reći da je protekla godina bila solidna je blago umanjivanje situacije 😉 Ako bi poredila sa prošlom godinom videla bih da sam pročitala dodatnih 26 naslova (toliko o onoj napomeni samoj sebi da prestanem živeti pod veštačkim osvetljenjem 😄). Takođe sam pročitala i 14 stripova više nego u 2020 što da se razumemo, nije bilo tako teško jer u prethodnom obrtanju oko Sunca pročitah samo jedan, ali nije loš skor za početnika pod stare dane 😆 Koliko sam ih sakupila ne smem da kažem 🙈 Uspela sam da završim prvi nivo Aninog godišnjeg izazova (i treći ali prvi je bio teži) u samom finišu sada već stare godine i moram priznati da rastem kao kvasac od ponosa 😊. Ne samo da su se knjige prijavljivale svakog meseca nego nisam mogla da provučem fantastiku u svaku od zadatih kategorija 😆😅 Bilo je to par zanimljivih izleta u klasike, domaću književnost, triler čak i u popularnu psihologiju 😱. Kad smo kod knjiških zadataka da spomenem i čitanje knjiga na engleskom zahvaljujući jednom izazovu 😎. Još uvek nisam zadovoljna svojim napretkom na tom polju ali ne odustajem. I neću reći „moj“ jer pripada svakom ljubitelju crtane reči – Strip izazov čijem vođenju se kao malo dete veselim 🥳. Hvala svima koji učestvuju i vode izazove u Kutku, vraćate mi veru u to da kultura čitanja nije „marginalna greška“ ❤️. Da ne zaboravim i svoj sveže napravljeni instagram nalog o kojem mogu samo reći da je meni lep a nadam se i onima koji ga prate 🥰😊

Da ostavim statistiku po strani (a da se hvalim hvalim se 😁) imala sam mnogo sreće da učestvujem u nekoliko knjiških projekata 👌. Recimo serija intervjua „Svi smo mi ljubitelji fantastike“ koja je imala cilj da koliko toliko premosti jaz između izdavaštva i fanova pomenutog žanra. Da li je projekat bio uspešan pokazaće vreme. Hvala svima koji su mi izašli u susret 💜 . Radujem se novoj seriji u novoj godini (jedan intervju je već spreman 🤫). Zatim Malaška Igra Objavljenih ❤️, nagradna igra za promovisanje serijala Stivena Eriksona za koju verujem da je pripomogla popularnosti autora kod nas i dala doprinos činjenici da ćemo definitivno u jednom trenutku pročitati one poznate reči „ovde se završava Malaška knjiga Palih“. Hvala kolegama koji su me trpeli 😘 Ipak niko ali niko me u knjiškom svetu nije toliko podnosio kao drugari iz EF Kluba 😃 Šta da vam kažem. Napravili smo novi logo, teme grupe, dnevne i sedmične akcije poput redovne doze fantastike, citate dana, SFeru sredom (koliko volim ovaj naziv 😁), pitalice, diskusije, igre sa nagradama i meni omiljene sekcije za promociju svih vidova fantastike. Svaka vam čast i jedno veliko bravo! 🤜🤛👏🤝 Nadam se da će se u tom maniru i nastaviti.

U novoj godini mi je lista za čitanje već puna, ciljevi zabeleženi, spisak projekata podugačak tako da ne želim ni da se pretvaram kako ću više izlaziti, ići u teretanu, paziti na liniju i sve one novogodišnje odluke koje već sada kršim jer legoh jutros u pet 🤓 Sebi želim samo više kafa sa dragim ljudima ☕️ (dobro ajde mogu oni i pivo 😄) a vama da budite zdravi i lepo raspoloženi cele godine ❤️❤️❤️.

Mojih TOP 10 u 2021 godini:
1. Frenk Herbert „Dina“ (Čarobna knjiga – kojoj ne mogu dovoljno zahvaliti što mi je ispunila prošlogodišnju ni malo skromnu „jednu želju“ i kupila prava za taj „jedan naslov“ 😘).
2. Frederik Bakman „Čovek po imenu Uve“ (Laguna)